New Type of Typhoid Bacteria Introduced in Pakistan

SHARE:

پاکستان میں ٹائیفائیڈ کی وبا کا ذمے دار ایک قدرے نئے بیکٹیریا کو ٹھہرایا جارہا ہے جس نے ٹائیفائیڈ میں استعمال ہونے والی ہر دوا کو بے اثر کردیا تھا۔ اسے دواؤں سے مزاحم ایک نئے ’سپربگ‘ کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے جس کی روک تھام کے امکانات بہت محدود ہوتے جارہے ہیں۔

New Type of Typhoid Bacteria Introduced in Pakistan

پاکستان میں ٹائیفائیڈ کی وبا کا ذمے دار ایک قدرے نئے بیکٹیریا کو ٹھہرایا جارہا ہے جس نے ٹائیفائیڈ میں استعمال ہونے والی ہر دوا کو بے اثر کردیا تھا۔ اسے دواؤں سے مزاحم ایک نئے ’سپربگ‘ کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے جس کی روک تھام کے امکانات بہت محدود ہوتے جارہے ہیں۔
پاکستان میں آغاخان اسپتال اور برطانوی ویلکم سینگر انسٹی ٹیوٹ نے مشترکہ تحقیقات کے بعد کہا ہے کہ اس ٹائیفائیڈ بیکٹیریا میں ڈی این اے کا ایک اضافی ٹکڑا لگا ہے جو اسے کئی طرح کی اینٹی بایوٹکس سے مزاحم بنارہا ہے اور اس پر کوئی دوا اثر نہیں کررہی ۔
ماہرین کے مطابق یہ ٹائیفائیڈ سب سے پہلے نومبر2016 میں سندھ کے دوسرے بڑے شہر حیدرآباد میں دیکھا گیا اور یہ اب تک پھیل رہا ہے۔ محققین کے مطابق اب تک اس بیکٹیریا سے بیمار اور مرنے والوں کی تعداد سامنے نہیں آسکی تاہم پاکستانی ذرائع ابلاغ نے اسپتالوں کے حوالے سے خبردی ہے کہ صرف حیدرآباد میں ہی ہرطرح کی اینٹی بیکٹریا دواؤں سے مزاحمت والے مریضوں کی تعداد 800 تھی جنہیں 2016 سے 2017 کے دس ماہ میں نوٹ کیا گیا تھا۔
ماہرین نے یہ پریشان کن خبر بھی دی ہے کہ ٹائیفائیڈ پھیلانے والا یہ بیکٹیریا اب پانچ اہم اینٹی بایوٹکس دواؤں کے خلاف مزاحمت پیدا کرچکا ہے یعنی پانچوں دوائیں اس پر بے کار ہیں اور اس طرح کی نئی اور تبدیل شدہ وبا کو اس سے قبل کبھی نہیں دیکھا گیا تھا۔
سینگر انسٹی ٹیوٹ کی ماہر ایلزبتھ کلیم کا کہنا ہے ہم پہلی مرتبہ ٹائیفائیڈ کی دوا کو بے اثر کرنے والی ایسی وبا کو دیکھ رہے ہیں، اس میں ایک جانب تو سخت جان بیکٹیریا موجود تھا ہی لیکن اس نے مزید ایک قدم آگے بڑھ کر ڈی این اے کا ایک اضافی ٹکڑا حاصل کرکے اپنے جین بڑھائے اور ایک نئی صورت اختیار کرلی ہے۔
ہم جانتے ہیں کہ ٹائیفائیڈ ’ سالمونیلا اینٹریکا سرو ور ٹائفی ‘ بیکٹیریا سے پھیلتا ہے اور متاثرہ پانی اور غذا سے بہت تیزی سے مریضوں کی تعداد بڑھاتا چلاجاتا ہے۔ ابتدائی علامات میں غنودگی، بخار، جسم میں درد، اور سینے پر گلابی دھبے پڑجاتے ہیں جب کہ بسا اوقات یہ جان لیوا بھی ثابت ہوتا ہے۔
2017 میں جب آغا خان سے وابستہ ماہرین نے ٹائیفائیڈ کا یہ روپ دیکھا تو انہوں نے سینگر انسٹی ٹیوٹ سے رابطہ کیا اور ان سے اس کا جینیاتی تجزیہ کرنے کی درخواست کی۔ تفصیلی تجزیے سے معلوم ہوا کہ یہ ایچ 58 قسم ہے جو دواؤں کے اثر کو ختم کرتی ہے۔ مزید تحقیق پر معلوم ہوا کہ ایچ 58 نے ایک اضافی ڈی این اے ٹکڑا حاصل کرلیا ہے جو ہرطرح کی اینٹی بایوٹک کو ناکام بناتا ہے اور علاج کی کوئی راہ نہیں ہوتی۔ اس کے نتائج اب ایک تحقیقی جرنل ایم بایو میں بھی شائع ہوچکے ہیں۔
ویلکم ٹرسٹ سے وابستہ شعبہ ویکسین کے سربراہ چارلی ویلر کہتے ہیں کہ یہ تحقیق ثابت کرتی ہے کہ ٹائیفائیڈ کے علاج کے طریقے تیزی سے ختم ہوتے جارہے ہیں اور اب اس سے بچاؤ کی تدابیر اختیار کرنا ہوں گی۔
عالمی ادارہ برائے صحت (ڈبلیو ایچ او) اور ویکسین سازی کے عالمی الائنس (جی اے وی آئی) نے گزشتہ ماہ ایک نئی ٹائیفائیڈ ویکسین متعارف کرائی ہے اور غریب ممالک تک پہنچانے کے لیے ساڑھے آٹھ کروڑ ڈالر مختص کیے گئے ہیں۔
اس سے قبل تحقیق سے ظاہر ہوا ہے کہ ایچ 58 قسم کا ٹائیفائیڈ 25 سے 30 برس قبل جنوبی ایشیا میں رونما ہوا تھا جس نے 2015 تک پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے کر ایک نیا روپ اختیار کرلیا تھا۔

COMMENTS

Name

A Hameed,2,Aanchal Digest,27,Ahadees Books,1,Aleem ul Haq Haqqi,2,Army Jobs,1,Articles,5,Ashfaq Ahmed,3,Aslam Rahi M.A,1,Children Books,1,Computer Books,32,Computer Tips,11,Computing Magazine,22,Dalda Ka Dastarkhwan,1,Darr Digest,8,Devta All Parts,1,Dictionaries,3,English Books,6,English Dictionary,2,FIA Jobs,1,Forex Trading,1,General Knowledge Books,1,Global Science Magazine,7,Haalim Episodes,1,Halim Novel Episodes,1,Hashim Nadeem,8,Hasrat Mohani,1,Health,13,Health Books,2,Health News,27,Health Videos,2,Hijab Digest,13,Hina Digest,10,Historical Books,3,Historical Novels,2,Iffat Sehar Tahir,1,Imran Series,6,Interesting News,42,Islamic Books,13,IT Books,9,IT Urdu Magazines,9,Jasoosi Digest,9,Job Advertisements,8,Jobs,8,Khawateen Digest,28,Kiran Digest,9,Languages Learning Books,1,M.A Rahat,1,Maha Malik,1,Masala Magazine,1,Maulana Ahmad Saeed Dehlwi,1,Mazhar Kaleem,5,Mohiuddin Nawab,13,Muhammad Idrees Khan,1,Naseem Hijazi,1,Naye Ufaq Digest,8,Nighat Abdullah,1,Nimra Ahmed,9,Pakeeza Digest,10,Pakistan History Books,1,Poetry,1,Quotes websites,1,Religious Urdu Books,3,Rida Digest,1,Rohani Digest,1,Romantic Urdu Novels,56,Sachi Kahaniyan Digest,8,Sadia Abid,1,Saheena Chanda Mehtab,1,Sarguzasht Digest,10,Sayara Digest,1,Scientific Books,5,Shadi Books,1,Shayari,1,Shuaa Digest,28,Site Notifications,1,Social Books,3,Sultan Bashir Mahmood,8,Sumaira Hameed,2,Sumaira Sharif Toor,1,Sumera Shareef Toor,1,Sumera Sharif Toor,1,Suspense Digest,10,Syed Wasi Shah,1,Taleem o Tarbiat Magazine,8,Tariq Mehmood Majzoobi,1,Technology News,32,Telecom Jobs,1,top 10,1,torrent,1,Ubqari Magazine,20,Umera Ahmed,19,Urdu Computer Books,5,Urdu Dictionary,2,Urdu Digest,1,Urdu Health Books,1,Urdu Islamic Books,9,Urdu Novels,68,Urdu Poetry Books,2,Ushna Kausar Sardar,1,Women Books,1,
ltr
item
Urdu Books and Urdu Novels: New Type of Typhoid Bacteria Introduced in Pakistan
New Type of Typhoid Bacteria Introduced in Pakistan
پاکستان میں ٹائیفائیڈ کی وبا کا ذمے دار ایک قدرے نئے بیکٹیریا کو ٹھہرایا جارہا ہے جس نے ٹائیفائیڈ میں استعمال ہونے والی ہر دوا کو بے اثر کردیا تھا۔ اسے دواؤں سے مزاحم ایک نئے ’سپربگ‘ کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے جس کی روک تھام کے امکانات بہت محدود ہوتے جارہے ہیں۔
https://4.bp.blogspot.com/-UK0YSwEDLn0/WpOqVHuiD0I/AAAAAAAAGJ0/gz2ixxpvxZ8U5TgkSxIBawve8KDTlfSsQCLcBGAs/s640/New-Type-of-Typhoid-Fever-in-Pakistan.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-UK0YSwEDLn0/WpOqVHuiD0I/AAAAAAAAGJ0/gz2ixxpvxZ8U5TgkSxIBawve8KDTlfSsQCLcBGAs/s72-c/New-Type-of-Typhoid-Fever-in-Pakistan.jpg
Urdu Books and Urdu Novels
https://www.urdusoftbooks.com/2018/02/new-type-of-typhoid-bacteria-introduced.html
https://www.urdusoftbooks.com/
https://www.urdusoftbooks.com/
https://www.urdusoftbooks.com/2018/02/new-type-of-typhoid-bacteria-introduced.html
true
5663797177417284559
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy