لوگ ایک دوسرے کی دیکھا دیکھی جماہی کیوں لیتے ہیں؟ | Why people yawning after seen each other

کبھی آپ نے سوچا کہ جب محفل میں بیٹھے کسی ایک شخص کو جماہی آتی ہے تو دوسرے بھی بیزاری سے جماہی لینے لگتے ہیں، اگر نہیں سوچا تو کوئی بات نہیں ماہرین نے اس عمل کی سائنسی تشریح کرنے کی کوشش کی ہے۔

جماہی کا عمل ہمارے دماغ میں نقش ہے اور اعصابی سرکٹ کا حصہ بھی ہے۔ فوٹو: فائل
 لندن: کبھی آپ نے سوچا کہ جب محفل میں بیٹھے کسی ایک شخص کو جماہی آتی ہے تو دوسرے بھی بیزاری سے جماہی لینے لگتے ہیں، اگر نہیں سوچا تو کوئی بات نہیں ماہرین نے اس عمل کی سائنسی تشریح کرنے کی کوشش کی ہے۔
دماغی ماہرین کے مطابق جماہی لینے کا عمل ہمارے دماغ کے سرکٹ میں نقش ہے اور اسے سمجھ کر ہم کئی دماغی عارضوں کا علاج ڈھونڈ سکتے ہیں جن میں ٹوریٹ سینڈروم بھی شامل ہے۔
برطانیہ میں نوٹنگھم یونیورسٹی کے ماہرین نے کہا ہے کہ ’جماہی‘ لینے کا عمل غیرارادی طور پر دوسروں میں پھیلتا ہے اور اس عمل کو ایکوفینومنا کہتے ہیں۔ اس کے تحت ہم لوگوں کی حرکات اور الفاظ کی نقل کرتے اور انہیں دوہراتے ہیں۔ لیکن اس کا تعلق آٹزم اور مرگی سے بھی ہو سکتا ہے اور جماہی کے عمل کو سمجھ کر ہم ان امراض کے بہتر علاج کر سکتے ہیں۔
ماہرین نے اس کے لیے ایک سروے کیا جس میں 36 افراد شامل تھے۔ انہیں ایسی ویڈیو دکھائی گئیں جس میں لوگ جماہی لے رہے تھے۔ اب انہوں نے نوٹ کیا کہ ویڈیو دیکھ کر کس نے جماہی لی اور کس نے روکے رکھی۔ آخرکارمعلوم ہوا کہ دوسروں کی جماہی دیکھ کر اسے روکنے کی صلاحیت محدود ہوتی ہے اور اس وقت مزید مشکل ہو جاتی ہے جب لوگوں کو جماہی روکنے کا کہا جائے۔
حیرت انگیز طور پر جب دماغ میں برقی سرگرمی شامل کی گئی تو جماہی کا عمل بھی شروع ہوگیا اور اسے طبی مقاصد کے لیے استعمال کیا جاسکتا ہے۔
نوٹنگھم میں کوگنیٹو سائیکوتھراپی کی ماہر جارجینا جیکسن کہتی ہیں کہ برقی تحریک سے ہم کسی شخص میں مسلسل جماہی کا عمل بڑھا سکتے ہیں اور اسی طرح اسے کم بھی کیا جاسکتا ہے، ایک مرض ٹوریٹس میں بھی برقی سرگرمی سے کمی کی جا سکتی ہے۔ اس مرض کے شکار افراد پر جھٹکے پڑتے ہیں اور ہاتھ پاؤں اکڑ جاتے ہیں۔
اس طرح جماہی کا عمل جاننے کے بعد خود ہم کئی امراض کا بہتر علاج کر سکیں گے لیکن یہ جان لیجیے کہ جماہی کا عمل ہمارے دماغ میں نقش ہے اور اعصابی سرکٹ کا حصہ بھی ہے۔

COMMENTS

اُردو سافٹ بُکس ڈاٹ کام نے بیرون ممالک قارعین کے لیے ایک نئی سروس کا آغازکیا ہےایسے قارعین جو با قاعدگی سے ہر ماہ تمام ڈائجسٹس کی ہائی کوالٹی پی ڈی ایف (PDF) بروقت حاصل کرنا چاہتے ہیں وہ ہم سے ہمارے مندرجہ ذیل ای میل ایڈریس پر رابطہ کریں۔ شُکریہ

urdusoftbooks@gmail.com

Name

A Hameed,2,Aanchal Digest,30,Ahadees Books,1,Aleem ul Haq Haqqi,2,Army Jobs,1,Articles,5,Ashfaq Ahmed,3,Aslam Rahi M.A,1,Children Books,1,Computer Books,32,Computer Tips,11,Computing Magazine,22,Dalda Ka Dastarkhwan,1,Darr Digest,7,Devta All Parts,1,Dictionaries,3,Digest,1,English Books,6,English Dictionary,2,FIA Jobs,1,Forex Trading,1,General Knowledge Books,1,Global Science Magazine,7,Haalim Episodes,1,Halim Novel Episodes,1,Hashim Nadeem,8,Hasrat Mohani,1,Health,14,Health Books,2,Health News,29,Health Videos,2,Hijab Digest,15,Hina Digest,12,Historical Books,3,Historical Novels,2,Iffat Sehar Tahir,1,Imran Series,6,Interesting News,42,Islamic Books,13,IT Books,9,IT Urdu Magazines,9,Jasoosi Digest,11,Job Advertisements,8,Jobs,8,Khawateen Digest,30,Kiran Digest,11,Languages Learning Books,1,M.A Rahat,1,Maha Malik,1,Masala Magazine,1,Maulana Ahmad Saeed Dehlwi,1,Mazhar Kaleem,5,Mohiuddin Nawab,13,Muhammad Idrees Khan,1,Naseem Hijazi,1,Naye Ufaq Digest,10,Nighat Abdullah,1,Nimra Ahmed,9,Pakeeza Digest,12,Pakistan History Books,1,Poetry,1,Poetry Books,2,Quotes websites,1,Religious Urdu Books,3,Rida Digest,2,Rohani Digest,1,Romantic Urdu Novels,56,Sachi Kahaniyan Digest,8,Sadia Abid,1,Saheena Chanda Mehtab,1,Sarguzasht Digest,12,Sayara Digest,1,Scientific Books,5,Shadi Books,1,Shayari,1,Shuaa Digest,30,Site Notifications,1,Social Books,3,Sultan Bashir Mahmood,8,Sumaira Hameed,2,Sumaira Sharif Toor,1,Sumera Shareef Toor,1,Sumera Sharif Toor,1,Suspense Digest,12,Syed Wasi Shah,1,Taleem o Tarbiat Magazine,8,Tariq Mehmood Majzoobi,1,Technology News,33,Telecom Jobs,1,top 10,1,torrent,1,Umera Ahmed,19,Urdu Computer Books,5,Urdu Dictionary,2,Urdu Digest,1,Urdu Health Books,1,Urdu Islamic Books,9,Urdu Novels,68,Ushna Kausar Sardar,1,Women Books,1,
ltr
item
Urdu Books | PDF Books | Urdu Novels | Islamic Books: لوگ ایک دوسرے کی دیکھا دیکھی جماہی کیوں لیتے ہیں؟ | Why people yawning after seen each other
لوگ ایک دوسرے کی دیکھا دیکھی جماہی کیوں لیتے ہیں؟ | Why people yawning after seen each other
کبھی آپ نے سوچا کہ جب محفل میں بیٹھے کسی ایک شخص کو جماہی آتی ہے تو دوسرے بھی بیزاری سے جماہی لینے لگتے ہیں، اگر نہیں سوچا تو کوئی بات نہیں ماہرین نے اس عمل کی سائنسی تشریح کرنے کی کوشش کی ہے۔
https://1.bp.blogspot.com/-XxZzn80jFqY/WblsDMlPKBI/AAAAAAAADYA/oQATYqA7uNsCfLd01nT68zWoaYCEfh_XQCEwYBhgL/s640/Yawning.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-XxZzn80jFqY/WblsDMlPKBI/AAAAAAAADYA/oQATYqA7uNsCfLd01nT68zWoaYCEfh_XQCEwYBhgL/s72-c/Yawning.jpg
Urdu Books | PDF Books | Urdu Novels | Islamic Books
https://www.urdusoftbooks.com/2017/09/why-people-yawning-after-seen-each-other.html
https://www.urdusoftbooks.com/
https://www.urdusoftbooks.com/
https://www.urdusoftbooks.com/2017/09/why-people-yawning-after-seen-each-other.html
true
5663797177417284559
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy