والدین کے ساتھ کھانا کھانے والے بچے زیادہ صحت مند ہوتے ہیں | Eating With Parents

SHARE:

اونٹاریو: ایک حالیہ مطالعے میں انکشاف ہوا ہے کہ اپنے والدین کے ساتھ کھانا کھانے والے بچے دیگر بچوں کے مقابلے میں زیادہ صحت مند رہتے ہیں اور ان کی دماغی صلاحیتیں بھی بہتر ہوتی ہیں۔

مانٹریال یونیورسٹی کے ماہرین نے کہا ہے کہ والدین اپنے بچوں کے ساتھ کھانا کھائیں تو اس کے بچوں پر دور رس اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ فوٹو: فائل
اونٹاریو: ایک حالیہ مطالعے میں انکشاف ہوا ہے کہ اپنے والدین کے ساتھ کھانا کھانے والے بچے دیگر بچوں کے مقابلے میں زیادہ صحت مند رہتے ہیں اور ان کی دماغی صلاحیتیں بھی بہتر ہوتی ہیں۔
کینیڈا میں بچوں کی نفسیات کے ماہرین نے 5 ماہ سے 10 سال تک کی عمر کے بچوں کا جائزہ لینے کے بعد اس بات کا انکشاف کیا ہے کہ باقاعدگی سے والدین کے ساتھ دسترخوان پر بیٹھنے والے بچوں کے جسم و دماغ پر اس کے اچھے اثرات مرتب ہوتے ہیں، خاص طور پر دس سال کے بچے اگر والدین کے ساتھ کھانا کھائیں تو وہ اچھی طرح کھانا کھاتے ہیں اور مضر مشروبات مثلاً سافٹ ڈرنکس کی جانب کم متوجہ ہوتے ہیں۔
اس سروے کے بعد کینیڈا کے ماہرین نے کہا ہے کہ والدین اپنے بچوں کو ساتھ بٹھا کر کھانا کھانے کے عمل کو بچوں کی زندگی میں سرمایہ کاری تصور کریں، اس کی وجہ یہ ہے کہ کھاتے وقت خوشیوں پر مبنی باتیں ہوتی ہیں اور بچے والدین سے جذباتی طور پر قریب ہوجاتے ہیں۔
یونیورسٹی آف مانٹریال میں نفسیات کی پروفیسر لنڈا پاگانی نے کہا ہے کہ بچوں کے ساتھ بیٹھ کر کھانے کا یہ عمل کئی طرح سے مفید ہے۔ بچے اس دوران اپنی بات اور مؤقف کا مثبت اظہار سیکھتے ہیں اور یوں وہ باقی دنیا سے اچھے انداز میں بات کرنا سیکھتےہیں۔ پروفیسر لِنڈا نے 1997ء اور 1998ء کے درمیان کینیڈا کے شہر کیوبیک میں پیدا ہونے والے بچوں کا سروے کیا ہے اور اسے ایک طویل عرصے تک جاری رکھا گیا۔
اس مطالعے کو ’’کیوبیک لونگی ٹیوڈینل اسٹڈی آف چائلڈ ڈیویلپمنٹ‘‘ کا نام دیا گیا جس میں والدین سے پوچھا گیا کہ جب ان کا بچہ 6 برس کا ہوجائے تو وہ یہ بتانا شروع کریں کہ وہ اس کے ساتھ کھارہے ہیں یا نہیں۔ اس کے بعد 10 سال کی عمر تک پہنچنے پر والدین اور اساتذہ سے بچے کی ذہانت، پڑھنے کی صلاحیت اور نفسیاتی کیفیات کے بارے میں رپورٹ کرنے کےلیے کہا گیا۔
ماہرین نے کہا ہے کہ بچے اگر 6 سال کی عمر سے والدین کے ساتھ بیٹھیں اور کھانا کھائیں تو اس کے مثبت اثرات مرتب ہونا شروع ہوجاتے ہیں۔ 10 سال تک یہ بچے والدین سے الگ تھلگ رہ کر کھانے والے بچوں کے مقابلے میں قدرے چاق و چوبند اور صحت مند رہتے ہیں۔

COMMENTS

Name

A Hameed,2,Aanchal Digest,29,Ahadees Books,1,Aleem ul Haq Haqqi,2,Army Jobs,1,Articles,5,Ashfaq Ahmed,3,Aslam Rahi M.A,1,Children Books,1,Computer Books,32,Computer Tips,11,Computing Magazine,22,Dalda Ka Dastarkhwan,1,Darr Digest,8,Devta All Parts,1,Dictionaries,3,English Books,6,English Dictionary,2,FIA Jobs,1,Forex Trading,1,General Knowledge Books,1,Global Science Magazine,7,Haalim Episodes,1,Halim Novel Episodes,1,Hashim Nadeem,8,Hasrat Mohani,1,Health,13,Health Books,2,Health News,27,Health Videos,2,Hijab Digest,15,Hina Digest,11,Historical Books,3,Historical Novels,2,Iffat Sehar Tahir,1,Imran Series,6,Interesting News,42,Islamic Books,13,IT Books,9,IT Urdu Magazines,9,Jasoosi Digest,11,Job Advertisements,8,Jobs,8,Khawateen Digest,29,Kiran Digest,10,Languages Learning Books,1,M.A Rahat,1,Maha Malik,1,Masala Magazine,1,Maulana Ahmad Saeed Dehlwi,1,Mazhar Kaleem,5,Mohiuddin Nawab,13,Muhammad Idrees Khan,1,Naseem Hijazi,1,Naye Ufaq Digest,10,Nighat Abdullah,1,Nimra Ahmed,9,Pakeeza Digest,12,Pakistan History Books,1,Poetry,1,Quotes websites,1,Religious Urdu Books,3,Rida Digest,2,Rohani Digest,1,Romantic Urdu Novels,56,Sachi Kahaniyan Digest,8,Sadia Abid,1,Saheena Chanda Mehtab,1,Sarguzasht Digest,12,Sayara Digest,1,Scientific Books,5,Shadi Books,1,Shayari,1,Shuaa Digest,30,Site Notifications,1,Social Books,3,Sultan Bashir Mahmood,8,Sumaira Hameed,2,Sumaira Sharif Toor,1,Sumera Shareef Toor,1,Sumera Sharif Toor,1,Suspense Digest,12,Syed Wasi Shah,1,Taleem o Tarbiat Magazine,8,Tariq Mehmood Majzoobi,1,Technology News,32,Telecom Jobs,1,top 10,1,torrent,1,Ubqari Magazine,22,Umera Ahmed,19,Urdu Computer Books,5,Urdu Dictionary,2,Urdu Digest,1,Urdu Health Books,1,Urdu Islamic Books,9,Urdu Novels,68,Urdu Poetry Books,2,Ushna Kausar Sardar,1,Women Books,1,
ltr
item
Urdu Books and Urdu Novels: والدین کے ساتھ کھانا کھانے والے بچے زیادہ صحت مند ہوتے ہیں | Eating With Parents
والدین کے ساتھ کھانا کھانے والے بچے زیادہ صحت مند ہوتے ہیں | Eating With Parents
اونٹاریو: ایک حالیہ مطالعے میں انکشاف ہوا ہے کہ اپنے والدین کے ساتھ کھانا کھانے والے بچے دیگر بچوں کے مقابلے میں زیادہ صحت مند رہتے ہیں اور ان کی دماغی صلاحیتیں بھی بہتر ہوتی ہیں۔
https://2.bp.blogspot.com/-YflwCw3hI5c/WjjNBiXc09I/AAAAAAAAF2E/nZyIK56lcRIFRYvyalGzlqWCJ1cykplgACLcBGAs/s640/Family-Dinner.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-YflwCw3hI5c/WjjNBiXc09I/AAAAAAAAF2E/nZyIK56lcRIFRYvyalGzlqWCJ1cykplgACLcBGAs/s72-c/Family-Dinner.jpg
Urdu Books and Urdu Novels
https://www.urdusoftbooks.com/2017/12/eating-with-parents.html
https://www.urdusoftbooks.com/
https://www.urdusoftbooks.com/
https://www.urdusoftbooks.com/2017/12/eating-with-parents.html
true
5663797177417284559
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy